Thursday, May 15, 2008

炒果角

炒果角是我在小贩里的食物最喜欢吃的啦!昨晚老公和同事出去吃那我只好自己打包我的最爱炒果角回家吃。这摊的炒果角(在我家附近)马马虎虎而已。在我的人生中就好吃的炒果角是在三条路口(靠光华日报), 但现在它以消失很久了。在我很小时就开始吃了。每次都会自己拿两粒蛋给他炒 (那时候我们是住在二条路,所以每次都会在家的冰箱拿两粒蛋然后叫奶奶开后门好让我们自己走去买)。他的炒果角正的很好吃,他炒的蛋很Q,很好吃的。

现在也有了什么海鲜炒果角,可是我还是觉得原味的炒果角最好吃。

3 comments:

  1. I know one at Burma Road (somewhere Union Primary School, after famous apom stall) only available at night. When I was in college, everytime I rode my bike passed by, I can smell it so good, so delicious, so fanstastic.. have you tried before?

    ReplyDelete
  2. Nup... I knew there's one there but I seldom at town area during night time.

    The corner kopi tiam just opposite Union Primary is selling this food during day time. I also never tried before.

    ReplyDelete
  3. yes yes...when I was young, I also like the '3rd road' one very well...yummy yummy....

    ya, if you want to take 'kuih kak', u try the Burma road...very delicous too...but a bit expensive...

    other than these 2 stall...so far no other 'candidates'...

    ReplyDelete